ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۹ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی واریز شد

  • کد خبر: ۱۸۴۵۳۵
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۱۹ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی واریز شد
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خراسان رضوی در پنج ماهه نخست امسال واریز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز احمدرضا مدبرنیا با اشاره به اینکه تخصیص عوارض شهرداری‌ها در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۵۸ درصدی برخوردار بوده است، اظهار داشت: در پنج ماه امسال از محل مشارکت شهروندان استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بالغ بر ۱۹ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان به صورت مستقیم واریز شده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال قبل این مبلغ ۱۲ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال بوده که ۵۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی تصریح کرد: اختصاص بخش قابل توجهی از درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌‏ها و دهیاری‌ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه‌ای صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌شود که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمد‌های مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

مدبرنیا با اشاره به اینکه یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان مالیات سلامت به پوشش درمان افراد ساکن در روستا‌ها و شهر‌ها و جامعه عشایری، تکمیل و تامین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت بیمارستان‌های مناطق توسعه نیافته، ارتقای سطح بیمه بیماران صعب‌العلاج و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی خارج از روستا‌ها و شهر‌ها به وزارت بهداشت و درمان تخصیص می‌یابد که نقش موثری در طرح تحول سلامت ایفا کرده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->